• ZDARMA
    • 10 nejčastějších chyb v češtině, kvůli kterým jsou lidi za pitomce
    • Sám sobě korektorem
    • Checklist pro příspěvky k nakousnutí
  • Kurzy a PDF
    • Kurz Čárkologie
    • Posviťte si na číslovky
    • PDF Vyzrajte na záludná zájmena
    • Kurz E-maily, které nemají chybu
    • PDF Pište správně čárku před spojkami než, a, nebo
  • Služby
    • Copywriting
    • Konzultace
    • Korektury
    • Korektorská minutka
  • Jednohubky
  • Blog
  • O mně
  • Kontakt
  • | Přihlásit se

E-maily, které nemají chybu!

Váš přístup
Nejste přihlášení
Cena
Closed
Začněte ihned
This kurz is currently closed

Kurz obsahuje

1. Oslovujte 5. pádem 1 cvičení
Lekce Content
cvičení Oslovujte 5. pádem
2. Oslovení oddělujte čárkou 1 cvičení
Lekce Content
cvičení: Oslovení oddělujte čárkou
3. Jak oslovit dalajlámu (– kdy oslovit titulem) 1 cvičení
Lekce Content
cvičení Jak oslovit dalajlámu
4. Korektně, ale úsporně (– kdy stačí ženský rod připsat za lomítko) 1 cvičení
Lekce Content
cvičení Korektně, ale úsporně
5. Do závěrečného pozdravu čárka nepatří 2 Quizzes
Lekce Content
cvičení Do závěrečného pozdravu čárka nepatří
souhrnné cvičení 1. týden
6. Kdy to bude? (– jak se píše datum a čas) 1 cvičení
Lekce Content
cvičení Kdy to bude?
7. Není e-mail jako email (– časté pravopisné chyby v e-mailech) 1 cvičení
Lekce Content
cvičení Háčky a čárky, totiž vlastně spojovníky
8. Váš, nebo svůj? Často raději nic (– o zájmenech) 1 cvičení
Lekce Content
cvičení Váš, nebo svůj? Často raději nic
9. Vy, vy, Vy, vy, Vy, vy (– kdy psát velké V) 1 cvičení
Lekce Content
cvičení Vy, vy, Vy, vy, Vy, vy
10. Někdo to rád členité (– jak psát odrážkové seznamy a nadpisy) 1 cvičení
Lekce Content
cvičení Někdo to rád členité
Závěrečný test

Alžběta Vintrová

Spravovat cookies
Já jsem si to nevymyslela, ale prostě se vás musím zeptat.

Aby stránky správně fungovaly, abych měla přehled o návštěvnosti, ale také aby vám tu bylo dobře a abych správně zobrazovala reklamy, používám cookies.

Můžu je od vás sbírat?
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Chci si vybrat
{title} {title} {title}
Přihlásit se
Accessing this kurz requires a login. Please enter your credentials below!

Zapomenuté heslo?