Máte komu psát, máte co,
ale pořád nevíte jak?
Tak to pojďme změnit
Pište e-maily, které mají hlavu a patu
A taky duši a srdce. E-maily, které nejsou na ránu, ale po ránu čtenáře nadchnou.
Naučím vás psát tak, aby fanoušci chtěli vaše e-maily číst
a aby po přečtení dělali to, co po nich chcete.
Chcete využívat e-mailing jako
silný marketingový nástroj?
- vysvětlím vám copy principy, které stojí za každým skvělým textem
- zvláštní pozornost věnujeme předmětům, protože posílat e-mail bez pořádného předmětu je plýtvání energií
- dodám vám sebevědomí, abyste to zvládali s lehkostí
- procvičíme, co se dá, a vzájemně se inspirujeme
Co všechno získáte
Vhled do vlastní situace
Už při přípravě se zamyslíte nad tím, kde teď jste a jaké výzvy vás na cestě k funkčnímu mailingu čekají.
Online workshop
Nasajete rady a inspiraci na 3hodinovém workshopu ve skupině max. 6 účastníků.
BONUS: Checklist
Jako bonus ode mě dostanete osnovu s checklistem, aby vám psaní dalších e-mailů šlo jako po másle.
K tomu doporučuju přihodit
Individuální konzultace
Na 20min individuální konzultaci týden po workshopu podrobně rozebereme jeden váš e-mail.
Z workshopu odcházím neskutečně namotivovaná. Mám chuť se hned pustit do psaní a otestovat všechny tipy.
Workshop Pište tak, aby zákazníci chtěli číst byl velmi praktický a snadno aplikovatelný do praxe. Velmi oceňuji i zpětnou vazbu na své texty.
Pokud cítíte, že vaše texty potřebují vylepšit, určitě se přihlaste. Nejenže se naučíte psát lepší texty, psaní vás bude i víc bavit!
Po tomto copywritingovém workshopu se přesunete
❌ z bodu: „Ale né, už zase je na čase napsat e-mail, ale vůbec se mi nechce. A stejně to nikdo nečte.“
🎯 do bodu: „Vím, co a proč píšu, moje e-maily lidi čtou, přináší mi to radost, zakázky a peníze.“
Je hezké, že:
– máte perfektně nastavený e-mailingový systém,
– znáte své proč,
– zvládáte všechny strašáky v hlavě
– a sepíšete si podrobný plán.
Jenomže pak přijde den, kdy má ten elektronický holub vyletět, a pokud nemáte napsaný konkrétní text, je všechno to předchozí snažení k ničemu.
Teorie spojená s praktickou prací na vlastních textech a zpětnou vazbou od Alžběty i ostatních účastníků. Zjistila jsem, co dělám špatně, kde jsou rezervy a co funguje.
Tenhle workshop by měl absolvovat každý: roztřídíte si znalosti, utřídíte myšlenky a najdete praktickou pomoc.
Workshopem vás provede Alžběta Vintrová

Sním o světě, kde každý text stojí za přečtení.
Když mi bylo 12, přepisovala jsem na křídové tabuli před restaurací prstem chybu v denním menu. Nedokázala jsem se smířit s tím, že někdo napíše „bramboroví salát“ a klidně to postaví na ulici.
V 15 jsem začala psát články do novin a od té doby pracuju s texty ze všech stran. Bezpočet seminárek, 7 vlastních vysokoškolských prací během 4 let, korektury, překlady, blog. Tak jsem pilovala své dovednosti, než jsem začala psát pro druhé.
Mou superschopností, o kterou se s vámi ráda podělím, je popsat složité jednoduše a nudné zábavně.
Píšu, apoštoluju, opravuju, učím. Jsem absolventka Školy mistrů textu u Otty Bohuše.
Co na workshop říkají absolventky?
Nevěděla jsem, jak psát tak, aby to pro mé klientky bylo podnětné a chtěly to číst.
Alžbětiny rady a zkušenosti změnily můj přístup k e-mailům k lepšímu. Zároveň mě workshop nakopl se do e-mailingu pustit s novou chutí a více nad ním přemýšlet.
Líbilo se mi, že nás Alžběta na workshopu přiměla se nad vším důkladně zamyslet a pro sebe to vymyslet. Díky tomu jsem si její doporučení k e-mailům více zažila a přirozeněji je používám.
S Alžbětou Vintrovou jsem absolvovala workshop Pište tak, aby zákazníci chtěli číst.
Ten mi přinesl konkrétní doporučení k struktuře příspěvku, délce a obsahu a přínosnou zpětnou vazbu od ostatních účastníků.
Workshop doporučuji všem, kteří se odhodlávají psát texty i kteří už píší. Všichni získají jak odborné rady, tak řadu praktických tipů.
Alžbětino školení pro mě bylo velmi přínosné. Chtěla jsem se dozvědět, čeho se při psaní vyvarovat a jak text vyšperkovat, aby v klientech vyvolal touhu číst dál a koupit.
A dostala jsem mnohem víc! 🙂 Alžběta měla připravené hry i praktické úkoly, mluvila jasně a srozumitelně a opravdu jsme dostali spoustu cenných informací.
Vždycky jsem se do nových příspěvků pouštěla až po značné prokrastinaci, ale teď, když mám v ruce Alžbětiny praktické nástroje, se dalšího psaní nemůžu dočkat! 🙂
Během pár hodin jsem dostala spoustu praktických tipů, které nadšeně zahrnu do své práce.
Na workshopu jsem si vyzkoušela, jaké předměty e-mailů vedou k akci. Získala jsem podněty, jak s klienty mluvit a jak je provést textem tak, aby si na konci chtěli produkt či službu koupit.
Všem, kdo mají v úmyslu psát své databázi nejenom newslettery, ale i e-maily, které prodávají, doporučuji tento workshop zažít na vlastní kůži. Byla jsem maximálně spokojená.
Pište tak, aby zákazníci chtěli číst. Když jsem název workshopu viděla poprvé, hned jsem věděla, že tohle chci a musím se přihlásit. Jak psát na sociální sítě, řeším denně, a popravdě ne vždy se můj příspěvek setká s odezvou, jakou bych si představovala.
Už příprava mě donutila přemýšlet, jak pracuji. A online setkání bylo prostě skvělé! Velmi oceňuji, že se nás zúčastnilo jen 6. Měli jsme dostatek času dávat si velmi užitečnou a vzájemnou zpětnou vazbu.
Během 3 hodin jsem si NAŠLA víc AHA momentů a uvědomění, než jsem čekala. Právě to jsem potřebovala. Sama si uvědomit, a tak trochu se plácnout do čela, že je to vlastně úplně jednoduché, když víte, jak na to…
Já jsem byla opravdu nadšená a pokud bude další… pro pokročilé, určitě se přihlásím!
Přínosná pro mě byla jak teorie a rady od Alžběty, tak také zpětná vazba od spoluúčastníků. Workshop Pište tak, aby zákazníci chtěli číst doporučuji všem, kteří chtějí zlepšit atraktivitu svých příspěvků. Pro mě splnilo očekávání.
Všechny tipy rozhodně uplatním při správě firemního profilu na LinkedIn.
Co vám přinese, když budete psát
e-maily, které mají hlavu a patu?
Přeci 💗 love a 💸 love. Zákazníci vás budou milovat a nakupovat od vás.
Možná vám teď vrtá hlavou…
„Jsem zahlcená vzdělávacími programy. Ale když mi řeknete, že nedostanu moc domácích úkolů (jen prostě najednou budu vědět, jak mám ty e-maily psát), tak do toho jdu.“
Ano, skoro přesně tak to je.
Před workshopem si uděláte krátkou přípravu.
Během něj budete občas opakovat AHA!, protože si uvědomíte, jak snadné to může být.
Na závěr dostanete osnovu, která vám usnadní psaní dalších příspěvků.
Ale tak jako ve všem i zde platí, že cvičení dělá mistra. A to už je ve vašich rukou.
Jsem spíš začátečník, je workshop i pro mě?
Ano, workshop je vhodný především pro začátečníky.
Obtížnost přizpůsobuju tomu, že neznáte pokročilou copy terminologii a postupy.
Se psaním newsletterů mám bohaté zkušenosti, je workshop i pro mě?
Workshop je určený především pro začátečníky.
Pokrývá hlavně základní copywritingové dovednosti. Ale přehledné zopakování základů může být velkým přínosem i pro zkušenější psavce.
Je kurz pro mě, když podnikám a všechno si dělám sám?
Samozřejmě že ano. Pokud celé podnikání stojí na vás, potřebujete být maximálně efektivní.
Po tomhle školení vám bude tvorba e-mailů krásně odsýpat a čtenáři budou více reagovat: otevírat, číst, odpovídat, ale samozřejmě i kupovat.
Je workshop vhodný pro firemní copywritery a správce obsahu?
Tento workshop je primárně zaměřený na podnikatele a podnikatelky, ale s velkým úspěchem ho využívají i firemní markeťáci.
Určitě byste měli vědět
Kdy to bude
Workshop trvá cca 3 hodiny
a začíná v 8.30 ráno.
Datum si vyberte ve formuláři.
Kde to bude
Přímo u vás doma (ano, u vás taky) prostřednictvím videokonference na ZOOM.
Kolik to stojí
2400 Kč