Jak by se změnil váš přístup k psaní e-mailů,
kdybyste si byli jistí v pravopisných kramflecích?

Pište e-maily bez chyb, můžete na tom jedině vydělat

Posíláte e-maily? A mohla bych je vidět?

E-maily skýtají nespočet příležitostí, jak se znemožnit hned při prvním kontaktu. Ale nemusíte z nich mít strach, když víte, co si pohlídat.

S tímto kurzem to zvládnete s úsměvem a ještě se pobavíte.

Představuju vám první online kurz, kde se naučíte elegantně zvládat záludnosti, které číhají v každém e-mailu, dopisu, ale i v postech na sociální sítě, blogových článcích nebo třeba pozvánkách a plakátech.

Po kurzu si budete jistí, jak se s těmito nástrahami vypořádat a psát e-maily bez chyb.

 

 

Dostanete ode mě jak teoretický výklad, tak zábavná a praktická cvičení, díky kterým si všechno vyzkoušíte, než se pustíte do „ostrého“ psaní e-mailů.

 

 

 

V kurzu se dozvíte:

  • jak správně oslovovat;
  • kterým titulem oslovovat a kdy titul nepoužívat;
  • jak se v e-mailu rozloučit a jak se rozhodně neloučit;
  • kdy psát Vy a kdy je vhodnější vy;
  • kdy místo váš použít svůj a kdy zájmeno úplně vynechat;
  • jak formátovat seznamy;
  • jak psát datum a čas;
  • na co si dát pozor u tlačítek
  • a mnoho dalšího.

Pište správně: E-maily, které nemají chybu!

2týdenní online kurz, ve kterém se naučíte psát e-maily bez formálních chyb.

Na co se můžete těšit?

  • 10 lekcí ve dvou týdnech
  • jasný, stručný a zábavný výklad
  • průběžná a souhrnná cvičení
  • všechny materiály i cvičení na jednom místě v členské sekci na mém webu

Kurz si nenechte ujít, pokud:

  • Podnikáte a používáte e-maily jako silný prodejní nástroj i komunikační prostředek.
  • Spravujete e-mailing pro klienty jako virtuální asistentka nebo copywriter.
  • Máte zodpovědnost za komunikaci se zákazníky a fanoušky a píšete e-maily jménem firmy nebo šéfa.

Co od kurzu nečekejte:

  • copy kouzla
  • technické návody na mailingové systémy
  • komplexní kurz češtiny

Nejspíš si kladete základní otázky

Kdy?

Od pondělka po dobu dvou týdnů.

Denně od vás bude kurz vyžadovat cca 10 až 15 minut času.

Přístup do kurzu máte na 4 týdny.

 

 

Kde?

V uzavřené sekci na webu. Každý den vám zpřístupním jednu lekci.

 

Za kolik?

Kurz stojí 18 000 pravopisných tolárků.

Jestli je pro vás pohodlnější platit v korunách, připravte si 1300 Kč.

 

Kurzem vás provede Alžběta Vintrová

 

Sním o světě bez pravopisných chyb. Když mi bylo 12, přepisovala jsem na křídové tabuli před restaurací prstem chybu v denním menu. Nedokázala jsem se smířit s tím, že někdo napíše „bramboroví salát“ a klidně to postaví na ulici.

Chtěla jsem opravit všechny chyby světa. Brzy jsem ale zjistila, že jich je moc a že to sama nezvládnu. Na to se musí jinak.

A tak jsem se stala pravopisnou apoštolkou a pomáhám všem, kteří při práci píšou texty, zdokonalit se v češtině. Když budete psát dobře, nebude potřeba nic opravovat. Abych měla jistotu, že se vám pravidla dostanou pod kůži, píšu o pravopise a gramatice čtivě, vtipně a srozumitelně.

Možná vám teď vrtá hlavou…

Je kurz pro mě, když nepíšu hromadné e-maily?

Ano, i při přímé komunikaci s jednotlivými zákazníky, partnery, dodavateli přece chcete působit důvěryhodně.

Informace z kurzu se navíc netýkají jen e-mailů. Uplatníte je i při psaní postů na sociální sítě, blogování, tvorbě vlastních kurzů apod.

Je kurz pro mě, když používám nástroje na hromadné e-maily?

Samozřejmě že ano. Mailingový systém za vás vyřeší technické věci, o obsah a formu se musíte postarat sami.

Naučíte mě v kurzu celou českou gramatiku?

Za 2 týdny? Ne, to bohužel ne. V kurzu se věnuju opakujícím se chybám, které většina podnikatelů, asistentek i zaměstnanců dělá v e-mailech.

Co na kurz říkají absolventky?

Alžběta je velmi precizní, poctivá a k tomu pohotová a vtipná. A takový byl i tento kurz. Dva pracovní týdny, každý den nové téma. Všechno srozumitelné, podrobně vysvětlené se spoustou informací, příkladů, šokujících odhalení a aha momentů. Myslela jsem si, že o pravopisu už leccos vím. Ano, leccos ano, ale ne tolik, abych se u tohoto kurzu trapně nestyděla. Naštěstí je možné si vše procházet opakovaně, cvičení zkoušet víckrát a ve skutečných e-mailech pak trapnost nepokoušet. Alžběto, děkuji za skvělý kurz! Moc se těším na další zkoumání hlubokých vod pravopisu.

Helena Hájková

virtuální asistentka

Kurz od Alžběty by měl absolvovat každý.  Nejvíce ho však doporučuji asistentkám, úředníkům, obchodníkům, bloggerům, zkrátka těm, kteří by na své protistrany měli působit přesvědčivě, věrohodně, profesionálně.
Píšete za „S pozdravem“ čárku? V kurzu  se dozvíte, že je to chyba! 🙂 Dost zajímavé je i téma, jak oslovovat! Kurz není náročný na čas, ale je nadupaný informacemi.
Bětka píše vtipně, jasně a hlavně nechybí příklady. A také je během kurzu na příjmu a nabízí prostor pro otázky!
PS: Vřele doporučuji i Bětčin další kurz: Čárkologie!
Magda Kavková

V kurzu bylo vše podstatné jasně a přehledně vysvětleno i procvičeno. Líbí se mi, s jakou lehkostí a humorem Alžběta dokáže probíraná pravidla vysvětlit. Vyhovovala mi i struktura kurzu. Denní dávka se dala bez problémů zahrnout do běžného pracovního dne a byla jeho příjemným zpestřením. Kurz doporučuji každému, kdo chce v e-mailové komunikaci vystupovat sebejistě.

Jana Tepperová

VŠE

Tenhle kurz v online vodách opravdu chyběl. Je plný užitečných informací, které při psaní e-mailů denně využijete. Nečekejte nudné pravopisné poučky. Alžběta e-mailové nástrahy vysvětluje na příkladech srozumitelně, jasně a s humorem.
Veronika Haláková

Copywriterka a virtuální asistentka

Líbí se mi, že jste do kurzu vdechla humor, a tak dokázala, že i pravopis může být sranda. Zároveň jste ale elegantně upozornila na směšné chyby, kterým se absolventi kurzu budou vyhýbat obloukem.

Eliška Polická

Virtuální asistentka

Kurz, co nemá chybu!
„Co nového se asi tak mohu naučit v kurzu o správném psaní e-mailů? Všechno je jasné, takový elektronický dopis.“
Byla to výzva a šla jsem na jistotu. Když si Alžběta myslí, že je potřeba tomuto věnovat kurz, tak v tom bude nějaký zádrhel. Její doporučení jsou vždy trefná. Co den, to nějaký AHA moment, o kterém jsem předtím nepřemýšlela. Děkuji za tuto exkurzi, kterou využívám každý den. A jestli si myslíte, že jsou vám pravidla psaní e-mailů jasná, tak mohu zaručit, že nejsou.
Marcela Koudelková

AtopikOnline

Během kurzu jsem načerpala spoustu informací sdělených lidskou a stravitelnou formou, ale také jsem si nabyté znalosti ihned vyzkoušela v praxi. Potvrdila jsem si tak své dosavadní znalosti a vychytala určité nuance a „špeky“.

Alžběta má skvělé fígle, jak člověka donutit, aby zapojil mozkové závity a o věcech přemýšlel, čímž si je ale zároveň osvojí a už je nezapomene. Proto bych kurz doporučila všem, kteří chtějí být příkladnými profesionály a záleží jim na goodwillu a osobním brandu. Protože správná komunikace se zákazníkem či klientem je základ.

Linda Kapitulčinová

překladatelka právních textů

Byla jsem zvědavá, jestli mě v kurzu něco překvapí. Na svou češtinu si dávám pozor, v psané podobě obzvlášť.

A překvapilo. Třeba že čárka za loučením nemá co dělat. Nebo že neznám všechny verze 5. pádu.

Kurzu doporučuju všem, kdo chtějí příjemně překvapit své adresáty. Ono totiž těch správně napsaných mailů nechodí moc. A když pak narazíte na citlivku, jako jsem třeba já, získáte vysoce ceněné body navíc.

Magda Zdena Dvořáková

HR textařka

Každý z nás občas zažije chvíle, kdy váhá, jak se co správně píše. Přesně tyto záludné momenty, které nás při tvorbě (nejen) e-mailů zdržují, Alžběta „odhalila“ a zábavnou formou učí, jak jim předcházet. Pravidla vysvětluje jednoduše a srozumitelně, použité příklady jsou vtipné a zapamatovatelné. Za mě 100% spokojenost. 

Miloslava Turková

PR specialistka

Kurz je úžasný svou přehledností a skvěle dokáže vyvést z pravopisných pastí. A že jich v e-mailech často bývá. Kurz objasňuje všechny důležité pravopisné problémy, které v e-mailech řeším nebo vidím denně. Velmi jsem uvítala dolaďující cvičení a jasné příklady z praxe. Vřele doporučuji všem, kteří píší nejen e-maily a záleží jim na tom, aby úžasný obsah nepohřbili pod nánosem chyb.

Dana Hanousková

Mentorka a expertka na e-mail marketing