Víte, co je lepší než autenticita?

Přeci plánovaná autenticita

Pište tak, aby zákazníci chtěli číst

I v souladu se svou autenticitou můžete psát buď tak,
že to čtenáři hltají, nebo prostě jen blbě.

Jestli jste na volné noze a spravujete si sami sociální sítě, naučím vás psát tak, aby to neslo výsledky.

 

Štve vás, že jste si na příspěvku dali tolik záležet, ale nikdo to ani srdíčkem neocení?

Jestli máte při sdílení postů na sítích pocit, že je to jako házet hrách na zeď, mám pro vás připravené řešení.

Naučím vás, jak psát příspěvky na sociální sítě (ale i e-maily a blogové články), aby je fanoušci chtěli číst a aby po přečtení dělali to, co potřebujete.

 

Ve skupince max. 8 účastníků nasajete inspiraci a vzájemně se obohatíte různými pohledy.

 

 

Během workshopu toho stihneme vážně hodně:

  • Pár dní před jeho konáním dostanete podklady pro přípravu a cca 60minutové video, ve kterém vás naučím principy psaní drobných textů.

V průběhu samotného workshopu:

  • dovysvětlím důležité principy a odpovím na vaše otázky
  • na příkladech uvidíte, jak to dělat i jak to rozhodně nedělat;
  • dodám vám sebevědomí, abyste psaní zvládali s lehkostí;
  • rovnou si vytvoříte 1 až 2 příspěvky na sítě, které budou fanoušci číst s chutí a radostí.

 

Bonus

Jako bonus ode mě dostanete osnovu s checklistem, podle které vám psaní dalších příspěvků půjde jako po másle.

Co vám to přinese, když budete psát tak, aby zákazníci chtěli číst?

 

Přeci 💗 love a 💸 love. Zákazníci vás budou milovat a nakupovat od vás.

Nejspíš si kladete základní otázky

Kdy to bude?

20. 10.   8.30–11.30

10. 11.   13.00–16.00

 

Kde to bude?

Přímo u vás doma (ano, u vás taky) prostřednictvím videokonference na ZOOM.

Kolik to stojí?

2500 Kč

Možná vám teď vrtá hlavou…

„Jsem zahlcená vzdělávacími programy. Ale když mi řeknete, že nedostanu moc domácích úkolů (jen prostě najednou budu vědět, jak mám na ty sítě psát), tak bych to nemusela tak moc odkládat...“

Ano, skoro přesně tak to je.

Před workshopem si uděláte krátkou přípravu.

Během něj budete občas opakovat AHA!, protože si uvědomíte, jak snadné to může být.

Na závěr dostanete osnovu, která vám usnadní psaní dalších příspěvků.

Ale tak jako ve všem i zde platí, že cvičení dělá mistra. A to už je ve vašich rukou.

Je kurz pro mě, když podnikám a všechno si dělám sám?

Samozřejmě že ano. Pokud celé podnikání  stojí na vás, potřebujete být maximálně efektivní.

Po tomhle školení vám bude tvroba příspěvků krásně odsýpat a čtenáři budou více reagovat: hlásit, že se jim obsah líbí, komentovat, ale samozřejmě i kupovat.

Je workshop vhodný pro firemní copywritery a správce obsahu?

Tento workshop je primárně zaměřený na podnikatele a podnikatelky, jejichž značka stojí i na osobních vlastnostech. 

Ne všechny techniky jsou použitelné i ve firmách.

Co na workshop říkají absolventky?

Tento workshop byl nesmírně inspirativní i praktický zážitek.

Díky Alžbětinu návodu teď vím, jak by měly vypadat čtivé příspěvky na LI. Jak přilákat na LI profil více čtenářů/zákazníků. Doporučuji všem, kteří pro sebe nebo firmu potřebují dovést příspěvky na sociální sítě k dokonalosti.

Načerpáte tipy a triky, jak texty tvořit, zjistíte, že inspirovat se můžete kdykoli. Stačí se na životní situace podívat z jiného úhlu. Vždycky nějaký vhodný najdete.

Přihlaste se na workshop a získáte nejen nové nápady, ale i ujištění, že příspěvek na sítě, těch pár řádků, není ostuda psát i půl hodiny. Za ten čas to stojí!

Lucie Kuchtová

Marketing a komunikace, P-LAB

Přínosná pro mě byla jak teorie a rady od Alžběty, tak také zpětná vazba od spoluúčastníků. Školení doporučuji všem, kteří chtějí zlepšit atraktivitu svých příspěvků. Pro mě splnilo očekávání.

To, co jsem se na workshopu s Alžbětou naučila, rozhodně uplatním v každodenním pracovním životě při správě firemního profilu na LinkedIn.

Markéta Zatloukalová

PR a marketingová specialistka, Operátor ICT

Na workshopu zazněly hezky ucelené informace, které ocení začátečník i pokročilý. Něco podvědomě tušíte a pak přijde Alžběta, pojmenuje to, posvětí a hned víte, že to děláte správně. Popřípadě že máte prostor pro zlepšení. Anebo to neděláte správně a tady vám Bětka dá informace, jak to správně dělat.

Workshop mi pomohl získat sebevědomí při psaní textů. Skvělé je, že získané informace se dají aplikovat na sociální sítích, v e-mailech, na blogu, v podstatě kdekoli, kde promlouváte k zákazníkovi.

Pro získání většího sebevědomí a hezky ucelených doporučení ho doporučuji lidem, kteří chtějí psát tak, aby zákazníci nejen chtěli číst, ale taky aby se jim to líbilo a necítili se pod tlakem, že jim něco vnucujete.

Monika Boušková

Správa webu a e-mailing

Alžbetka je človek, ktorý dokáže dostať slovo do emócie a emóciu do slova.

Stretli sme sa na skupinovom online školení. A to bolo niečo. Viac pohľadov, ako písať, aby to zákazníci chceli čítať. Hlavne ma zaujímalo, ako vyzerá úspešný príspevok a ako sa píšia príspevky na soc. siete, aby fungovali. Ako som očakávala, Alžbetka mi priniesla celkom nový pohľad na moje nápady, hra slov je čarovná. A naše stretnutie nebolo posledné. Ten spoločný brainstorming bol oveľa väčším prínosom, ako som čakala, dostala som reakcie od rôznych ľudí, z rôznych profesií a to bolo super.

Silvia Skalická

Pohovor bez stresu

S Alžbětou Vintrovou jsem absolvovala workshop Pište tak, aby zákazníci chtěli číst. 

Ten mi přinesl konkrétní doporučení k struktuře příspěvku, délce a obsahu. Jako přínosnou vnímám také zpětnou vazbu od ostatních účastníků. 

Workshop doporučuji všem, kteří se odhodlávají psát své texty, i těm, kteří už píší, neboť všichni získají jak odborné rady, tak řadu praktických tipů.  

Pokud ještě váháte, tak zbytečně. Na konci budete mít konkrétní výstup v podobě vašeho upraveného textu. A to stojí za to.

Hana Beutlová

Kouč a mentor osobního rozvoje

Potrebovala som aspoň nejaký základ z copywritingu.  Tak som sa prihlásila na školení „Pište tak, aby zákazníci chtěli číst“ u Alžběty Vintrovej a dobré to bolo.

Zdá sa mi, že tie pravidlá sú úplne prirodzené, najjednoduchšie veci, ktoré sú samozrejmosťou, až si hovorím: „Ako to, že ma to samú nenapadlo?“ No ale nenapadlo…

Doporučujem, ak potrebujete začať písať predajné texty alebo používať FB ako nástroj aj na marketing a predaj.

A ak niektoré z tých copy-kurzov vybrať, ja odporúčam Alžbětu – je to ľudské, prirodzené a na rovinu. Taký štýl mne vyhovuje.

Stanka Miková

Pište tak, aby zákazníci chtěli číst. Když jsem název workshopu viděla poprvé, hned jsem věděla, že tohle chci a musím se přihlásit. Jak psát na sociální sítě, řeším denně, a popravdě ne vždy se můj příspěvek setká s odezvou, jakou bych si představovala.

Alžbětu jsem znala z její skupiny a tušila jsem, že to bude super. Ale mé tušení bylo naprosto překonáno. 🙂 Už samotná příprava před workshopem mě donutila přemýšlet nad tím, jak pracuji. A následné online setkání bylo prostě skvělé! Velmi oceňuji, že se nás zúčastnilo jen 6, protože byl dostatek času se věnovat každé z účastnic a dávat si velmi užitečnou a vzájemnou zpětnou vazbu.

Během 3 hodin jsem si NAŠLA tolik AHA momentů a uvědomění, což jsem sama ani nečekala. A ano, já si je NAŠLA! To je právě to, co jsem tolik potřebovala. Sama si uvědomit, a tak trochu se plácnout do čela :), že je to vlastně úplně jednoduché, když víte, jak na to… A za to Alžbětě moc děkuji. Ukázala mi, jak příspěvky správně pojmout a psát tak, aby lidé měli zájem je číst.

Takže pokud také stále hledáte způsob, jak psát, aby vaši zákazníci příspěvky četli a dočetli až do konce, tohle je přesně pro vás. Já jsem byla opravdu nadšená a pokud bude nějaký další… pro pokročilé :), určitě se zase přihlásím!

A mimochodem… Alžběta je hrozně fajn a sympatická 🙂

Martina Poláková

Čistá a zdravá domácnost

Na workshopu jsem dostala jednoduchou metodu a přehlednou osnovu, kterou můžu aplikovat na psaní příspěvků na sítě. Navíc nám Alžběta v každém bodu ukázala několik příkladů a zdůraznila, na co si dát pozor.

Největší přínos školení vidím v zapojení účastníků – byli jsme pouze v malé skupince, a tak jsme si hned všechno zkoušeli a dostávali zpětnou vazbu.

Nejvíce se mi líbilo cvičení na plánovanou autenticitu. Školení bych doporučila všem, kteří si píšou příspěvky pro své vlastní projekty.

Jana Březinová

Jak do Německa

Alžbětino školení pro mě bylo velmi přínosné. Chtěla jsem se dozvědět, čeho bych se měla při psaní vyvarovat a jak text vyšperkovat tak, aby v potenciálních klientech vyvolal touhu číst dál a koupit službu.

A dostala jsem mnohem víc! 🙂 Alžběta měla připravené hry i praktické úkoly, mluvila jasněsrozumitelně a opravdu jsme dostaly spoustu cenných informací. Pokud jste otevření novým směrům, chcete udržet krok s dobou a sami si spravujete své sociální sítě, je právě tohle ideální školení.

Vždycky jsem se do nových příspěvků pouštěla až po značné prokrastinaci, ale teď, když mám v ruce Alžbětiny praktické nástroje, se dalšího psaní nemůžu dočkat! 🙂 

Pavla Kostková

Studio YoDa

Vymazlený workshop o příspěvcích nejen na sociální sítě

Hlavní výhodu vidím v tom, že jsme si v malé skupince stihly dát navzájem zpětnou vazbu. A i jen poslouchat, jak vnímají ostatní příspěvky těch druhých, je hodnotné. A jako třešnička na dortu právě nadhled a profi rady od Bětky.

3 hodiny utekly jak voda, bylo to tak zajímavé a hlavně užitečné, že jsem neměla ani chuť prokliknout v pauzách na FB (znáte ten nešvar, že? Jak to svádí, když člověk sedí u počítače a zrovna mluví někdo jiný… ).

S radostí tenhle workshop doporučuji dál.

Bára Skálová

Jak na skvrny

Díky Alžbětě jsem si připomněla, zvědomila a hned uvedla do praxe důležité principy copywritingu.

Ze školení totiž každý odchází nejenom s popsanými papíry know how, ale i se dvěma hotovými příspěvky k publikaci. Zpětná vazba od Alžběty a celé skupiny pro mě byla velmi cennou.

Toto školení 100% doporučuji všem, kteří píší příspěvky na sítě,  chtějí prodávat  a chtějí se o copy chtějí dozvědět něco víc.

Eliška Polická

Virtuální asistentka, White lotus

Před školením si musíte udělat vlastní přípravu, aby nám to pak lépe odsýpalo. Pokyny vám pošlu po přihlášení.

Hlaste se prosím prostřednictvím formuláře nebo
e-mailem na alzbeta@alzbetavintrova.cz.

V přihlášce uveďte zvolený termín a fakturační údaje včetně IČ.

Přihlaste se na workshop:

Termín workshopu

4 + 11 =