Víte, co je lepší než autenticita?

Přeci plánovaná autenticita

Pište tak, aby zákazníci chtěli číst

I v souladu se svou autenticitou můžete psát buď tak,
že to čtenáři hltají, nebo prostě jen blbě.

Jestli jste na volné noze a spravujete si sami sociální sítě, naučím vás psát tak, aby to neslo výsledky.

 

Štve vás, že jste si na příspěvku dali tolik záležet, ale nikdo to ani srdíčkem neocení?

Jestli máte při sdílení postů na sítích pocit, že je to jako házet hrách na zeď, mám pro vás připravené řešení.

Naučím vás, jak psát příspěvky na sociální sítě (ale i e-maily a blogové články), aby je fanoušci chtěli číst a aby po přečtení dělali to, co potřebujete.

 

V malé skupince max. 6 účastníků nasajete inspiraci a vzájemně se obohatíte různými pohledy.

 

 

Během 3 hodin toho stihneme vážně hodně:

  • pochopíte principy psaní drobných textů;
  • na příkladech uvidíte, jak to dělat i jak to rozhodně nedělat;
  • dodám vám sebevědomí, abyste psaní zvládali s lehkostí;
  • rovnou si vytvoříte 1 až 2 příspěvky na sítě, které budou fanoušci číst s chutí a radostí.

 

Co vám to přinese, když budete psát tak, aby zákazníci chtěli číst?

Přeci 💗 love a 💸 love. Zákazníci vás budou milovat a nakupovat od vás.

Nejspíš si kladete základní otázky

Kdy to bude?

Pokud se pohybujete hlavně na LI, vybírejte z těchto termínů: 

14. 6.   9–12 (poslední 1 místo)

21. 6.   9–12 

14. 7.   8,30–11,30 

26. 7.   8,30–11,30 

25. 8.   8,30–11,30  

Pokud je vaší doménou FB, vybírejte zde:

16. 6.   15–18 (vyprodané)

12. 7.   8,30–11,30 (poslední 2 místa)

4. 8.   8,30–11,30 

 

 

Kde to bude?

Přímo u vás doma (ano, u vás taky) prostřednictvím videokonference na ZOOM.

Kolik to stojí?

Aktuálně 1000 Kč a cena bude stoupat.

Možná vám teď vrtá hlavou…

„Jsem zahlcená vzdělávacími programy. Ale když mi řeknete, že nedostanu moc domácích úkolů (jen prostě najednou budu vědět, jak mám na ty sítě psát), tak bych to nemusela tak moc odkládat...“

Ano, skoro přesně tak to je.

Před workshopem si uděláte krátkou přípravu.

Během něj budete občas opakovat AHA!, protože si uvědomíte, jak snadné to může být.

Na závěr dostanete osnovu, která vám usnadní psaní dalších příspěvků.

Ale tak jako ve všem i zde platí, že cvičení dělá mistra. A to už je ve vašich rukou.

Jaký je rozdíl mezi termíny pro LI a pro FB?

Základní principy jsou na kurzech pro obě sítě podobné.

Ale doporučuju zvolit si termín, který odpovídá síti, na které se orezentujete víc.

Už jen proto, že na workshopu poznáte lidi, kteří se prezentují na stejné síti.

Je kurz pro mě, když podnikám a všechno si dělám sám?

Samozřejmě že ano. Pokud celé podnikání  stojí na vás, potřebujete být maximálně efektivní.

Po tomhle školení vám bude tvroba příspěvků krásně odsýpat a čtenáři budou více reagovat: hlásit, že se jim obsah líbí, komentovat, ale samozřejmě i kupovat.

Je workshop vhodný pro firemní copywritery a správce obsahu?

Tento workshop je primárně zaměřený na podnikatele a podnikatelky, jejichž značka stojí i na osobních vlastnostech. 

Ne všechny techniky jsou použitelné i ve firmách.

Co na workshop říkají absolventky?

Na workshopu zazněly hezky ucelené informace, které ocení začátečník i pokročilý. Něco podvědomě tušíte a pak přijde Alžběta, pojmenuje to, posvětí a hned víte, že to děláte správně. Popřípadě že máte prostor pro zlepšení. Anebo to neděláte správně a tady vám Bětka dá informace, jak to správně dělat.

Workshop mi pomohl získat sebevědomí při psaní textů. Skvělé je, že získané informace se dají aplikovat na sociální sítích, v e-mailech, na blogu, v podstatě kdekoli, kde promlouváte k zákazníkovi.

Pro získání většího sebevědomí a hezky ucelených doporučení ho doporučuji lidem, kteří chtějí psát tak, aby zákazníci nejen chtěli číst, ale taky aby se jim to líbilo a necítili se pod tlakem, že jim něco vnucujete.

Monika Boušková

Správa webu a e-mailing

Alžbetka je človek, ktorý dokáže dostať slovo do emócie a emóciu do slova.

Stretli sme sa na skupinovom online školení. A to bolo niečo. Viac pohľadov, ako písať, aby to zákazníci chceli čítať. Hlavne ma zaujímalo, ako vyzerá úspešný príspevok a ako sa píšia príspevky na soc. siete, aby fungovali. Ako som očakávala, Alžbetka mi priniesla celkom nový pohľad na moje nápady, hra slov je čarovná. A naše stretnutie nebolo posledné. Ten spoločný brainstorming bol oveľa väčším prínosom, ako som čakala, dostala som reakcie od rôznych ľudí, z rôznych profesií a to bolo super.

Silvia Skalická

Pohovor bez stresu

Potrebovala som aspoň nejaký základ z copywritingu.  Tak som sa prihlásila na školení „Pište tak, aby zákazníci chtěli číst“ u Alžběty Vintrovej a dobré to bolo.

Zdá sa mi, že tie pravidlá sú úplne prirodzené, najjednoduchšie veci, ktoré sú samozrejmosťou, až si hovorím: „Ako to, že ma to samú nenapadlo?“ No ale nenapadlo…

Doporučujem, ak potrebujete začať písať predajné texty alebo používať FB ako nástroj aj na marketing a predaj.

A ak niektoré z tých copy-kurzov vybrať, ja odporúčam Alžbětu – je to ľudské, prirodzené a na rovinu. Taký štýl mne vyhovuje.

Stanka Miková

Na workshopu jsem dostala jednoduchou metodu a přehlednou osnovu, kterou můžu aplikovat na psaní příspěvků na sítě. Navíc nám Alžběta v každém bodu ukázala několik příkladů a zdůraznila, na co si dát pozor. Největší přínos školení vidím v zapojení účastníků – byli jsme pouze v malé skupince, a tak jsme si hned všechno zkoušeli a dostávali zpětnou vazbu. Nejvíce se mi líbilo cvičení na plánovanou autenticitu. Školení bych doporučila všem, kteří si píšou příspěvky pro své vlastní projekty.

Jana Březinová

Jak do Německa

Alžbětino školení pro mě bylo velmi přínosné. Chtěla jsem se dozvědět, čeho bych se měla při psaní vyvarovat a jak text vyšperkovat tak, aby v potenciálních klientech vyvolal touhu číst dál a koupit službu.

A dostala jsem mnohem víc! 🙂 Alžběta měla připravené hry i praktické úkoly, mluvila jasněsrozumitelně a opravdu jsme dostaly spoustu cenných informací. Pokud jste otevření novým směrům, chcete udržet krok s dobou a sami si spravujete své sociální sítě, je právě tohle ideální školení.

Vždycky jsem se do nových příspěvků pouštěla až po značné prokrastinaci, ale teď, když mám v ruce Alžbětiny praktické nástroje, se dalšího psaní nemůžu dočkat! 🙂 

Pavla Kostková

Studio YoDa

Vymazlený workshop o příspěvcích nejen na sociální sítě

Hlavní výhodu vidím v tom, že jsme si v malé skupince stihly dát navzájem zpětnou vazbu. A i jen poslouchat, jak vnímají ostatní příspěvky těch druhých, je hodnotné. A jako třešnička na dortu právě nadhled a profi rady od Bětky.

3 hodiny utekly jak voda, bylo to tak zajímavé a hlavně užitečné, že jsem neměla ani chuť prokliknout v pauzách na FB (znáte ten nešvar, že? Jak to svádí, když člověk sedí u počítače a zrovna mluví někdo jiný… ).

S radostí tenhle workshop doporučuji dál.

Bára Skálová

Jak na skvrny

Díky Alžbětě jsem si připomněla, zvědomila a hned uvedla do praxe důležité principy copywritingu.

Ze školení totiž každý odchází nejenom s popsanými papíry know how, ale i se dvěma hotovými příspěvky k publikaci. Zpětná vazba od Alžběty a celé skupiny pro mě byla velmi cennou.

Toto školení 100% doporučuji všem, kteří píší příspěvky na sítě,  chtějí prodávat  a chtějí se o copy chtějí dozvědět něco víc.

Eliška Polická

Virtuální asistentka, White lotus

Před školením si musíte udělat vlastní přípravu, aby nám to pak lépe odsýpalo. Pokyny vám pošlu po přihlášení.

Hlaste se prosím e-mailem na alzbeta@alzbetavintrova.cz.

V přihlášce uveďte zvolený termín a fakturační údaje včetně IČ.